DEFINICJE
1.1. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów lub Usług cyfrowych do Koszyka oraz określenie warunków zawieranej Umowy, w tym sposobu dostawy i płatności.
1.2. Indywidualne Konto Klienta - zbiór informacji na temat Klienta oraz historii jego Zamówień, przechowywanych przez Sprzedawcę.
1.3. Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu internetowego.
1.4. Konsument - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Na potrzeby tego Regulaminu przez Konsumenta rozumie się również osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej.
1.5. Koszyk - element oprogramowania Sklepu internetowego, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty lub Usługi cyfrowe do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności liczby Produktów lub Usług cyfrowych.
1.6. Produkt - Produkt cyfrowy lub Produkt fizyczny.
1.7. Produkt cyfrowy - produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, zawierający dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, np. e-book lub materiał wideo.
1.8. Produkt fizyczny - produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, mający postać fizyczną, np. książka.
1.9. Regulamin - ten Regulamin określający ogólne warunki sprzedaży oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu internetowego oraz Strony internetowej.
1.10. Sklep internetowy lub Sklep - część Strony internetowej dostępna pod adresem UwolnijEmocje.pl, za pośrednictwem której Klient może składać Zamówienia.
1.11. Sprzedawca - Onesta Live spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni, przy al. Zwycięstwa 241/13, 81-521 Gdynia, Polska, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001128262, NIP: 5862410342, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł.
1.12. Strona internetowa lub Strona - serwis internetowy dostępny pod adresem uwolnijemocje.pl.
1.13. Usługa cyfrowa - usługa, która jest świadczona drogą elektroniczną, polegająca na wytwarzaniu, przetwarzaniu, przechowywaniu lub udostępnianiu danych w formie cyfrowej, a także umożliwiająca wymianę tych danych lub innego rodzaju interakcję z tymi danymi, np. webinar.
1.14. Umowa o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej - odpłatna umowa o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem z wykorzystaniem Sklepu internetowego.
1.15. Umowa sprzedaży Produktu fizycznego - odpłatna umowa sprzedaży, której przedmiotem jest Produkt fizyczny, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem z wykorzystaniem Sklepu internetowego.
1.16. Umowa - ilekroć w Regulaminie jest mowa o Umowie, należy przez to rozumieć odpowiednio Umowę o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej albo Umowę sprzedaży Produktu fizycznego lub obie te Umowy.
1.17. Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
1.18. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
1.19. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów lub Usług cyfrowych.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz innych usług oferowanych za pośrednictwem Strony internetowej Sprzedawcy.
2.2. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2.3. Sklep internetowy prowadzony jest przez Onesta Live spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni, przy al. Zwycięstwa 241/13, 81-521 Gdynia, Polska, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001128262, posiadającą NIP: 5862410342, kapitał zakładowy w wysokości: 5.000,00 zł, e-mail: k.walczak@uwolnijemocje.pl.
2.4. Regulamin określa w szczególności:
2.4.1. warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu internetowego;
2.4.2. zasady zawierania Umów, z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego i Strony internetowej Sprzedawcy.
2.5. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej serwisu https://uwolnijemocje.pl/regulamin oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
WYMAGANIA TECHNICZNE
W celu korzystania ze Sklepu internetowego Klient powinien:
3.1.1. posiadać urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
3.1.2. korzystać z najnowszych wersji przeglądarek internetowych, takich jak m. in. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Apple Safari;
3.1.3. posiadać aktywną pocztę elektroniczną (konto e-mail).
OBOWIĄZKI KLIENTA
4.1. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
4.1.1. korzystania ze strony internetowej Sprzedawcy, w tym ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet,
4.1.2. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
4.1.3. korzystania ze strony internetowej Sprzedawcy, w tym ze Sklepu internetowego w sposób niezakłócający ich funkcjonowania, w szczególności przez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
4.1.4. korzystania ze strony internetowej Sprzedawcy, w tym ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
4.1.5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach strony internetowej Sprzedawcy, w tym ze Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego.
4.2. Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze strony internetowej Sprzedawcy, w tym ze Sklepu internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów strony internetowej Sprzedawcy, w tym Sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy
Klient:
4.2.1. podał w trakcie składania Zamówienia w Sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
4.2.2. dopuścił się za pośrednictwem strony internetowej Sprzedawcy, w tym Sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych osób;
4.2.3. dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sprzedawcę za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sprzedawcy.
ZAWARCIE UMOWY
5.1. W celu zawarcia Umowy za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową UwolnijEmocje.pl i dokonać wyboru Produktów lub Usług cyfrowych podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie, a także zaakceptować Regulamin.
5.2. Wybór zamawianych Produktów lub Usług cyfrowych przez Klienta jest dokonywany przez ich dodanie do Koszyka.
5.3. Klient podczas składania Zamówienia poproszony zostanie o zalogowanie się na swoje Indywidualne Konto Klienta lub też w przypadku nowych Klientów do jego założenia. Klient może również złożyć Zamówienie bez rejestracji. Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz zamówienia poprzez wpisanie następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz adres dostawy Produktu fizycznego (jeśli dotyczy).
5.4. W trakcie składania Zamówienia - do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia - Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Produktu lub Usługi cyfrowej. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
5.5. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m.in. opis wybranych Produktów lub Usług cyfrowych, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.
5.6. W celu złożenia Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia. Złożenie Zamówienia następuje po ostatecznym potwierdzeniu zamówienia poprzez przycisk „Zamawiam i płacę” lub podobny. Zamówienie złożone w powyższy sposób pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
5.7. Złożenie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy, zgodnie z treścią Regulaminu. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie przez wysłanie wiadomości drogą e-mailową oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje przez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa między Klientem a Sprzedawcą.
5.8. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
DOSTAWA PRODUKTÓW CYFROWYCH I USŁUG CYFROWYCH
6.1. Zamówienia realizowane są w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku.
6.2. W przypadku wyboru opcji przedpłaty termin dostawy liczony jest od daty zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
6.3. Zamówiony Produkt cyfrowy jest wysyłany na adres e-mail podany przez Klienta w Formularzu zamówienia niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych.
6.4. W przypadku gdy Sprzedawca z jakichkolwiek przyczyn nie może zrealizować Zamówienia w całości, informuje o zaistniałej sytuacji Klienta, a Klient może wyrazić zgodę na realizację Zamówienia w częściach.
6.5. Wraz z zamawianym Produktem cyfrowym lub Usługą cyfrową Klient otrzymuje fakturę VAT. Elektroniczna wersja faktury VAT jest wysyłana na wskazany przez Klienta adres e-mail.
6.6. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej, Konsument wzywa go do ich dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi Cyfrowej. Klient będący Konsumentem ma również prawo odstąpić od Umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi Cyfrowej bez wzywania do dostarczenia Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej, jeżeli:
6.6.1. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej; lub
6.6.2. Klient będący Konsumentem i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi Cyfrowej wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
DOSTAWA PRODUKTÓW FIZYCZNYCH
7.1. Dostawa Produktów fizycznych odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
7.2. Dostawa Produktów fizycznych do Klienta jest odpłatna. Koszty dostawy Produktów fizycznych są wskazywane Klientowi w trakcie składania Zamówienia.
7.3. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu fizycznego:
7.3.1. przesyłka kurierska DPD,
7.3.2. paczkomat InPost.
7.4. Koszt dostawy prezentowany jest Klientowi przed potwierdzeniem złożenia Zamówienia w ramach funkcjonalności Sklepu.
7.5. Sprzedawca realizuje złożone Zamówienia w ciągu siedmiu 7 dni od daty złożenia i opłacenia Zamówienia.
7.6. Sprzedawca dostarcza zamówiony Produkt fizyczny w sposób wskazany na Formularzu zamówienia.
7.7. W razie niemożności terminowego zrealizowania Zamówienia, w przypadku braku Produktu fizycznego lub w przypadku braku liczby zamówionych Produktów fizycznych Sprzedawca powiadomi o tym Klienta, nie później niż w ciągu 7 dni od daty złożenia Zamówienia, proponując inny termin realizacji lub realizację części Zamówienia. Powiadomienie zostanie dokonane pocztą elektroniczną.
7.8. Klient może nie zaakceptować proponowanego nowego terminu realizacji Zamówienia, a także proponowanej realizacji części Zamówienia i w takim przypadku Sprzedawca zwróci całą otrzymaną cenę w ciągu 3 dni od daty niezaakceptowania nowego terminu realizacji Zamówienia lub niezaakceptowania realizacji części Zamówienia, a Klient nie będzie podnosił wobec Sprzedawcy jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku realizacji Zamówienia.
7.9. W przypadku podania błędnych lub niedokładnych danych, w szczególności błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie dostarczenia Produktu fizycznego.
7.10. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt fizyczny wolny od wad fizycznych i prawnych.
7.11. Sprzedawca nie świadczy usług posprzedażnych i gwarancji.
CENY I METODY PŁATNOŚCI
8.1. Ceny prezentowanych Produktów i Usług cyfrowych w Sklepie internetowym są wyrażone w walucie polskich złotych i są cenami brutto, tj. zawierają odpowiednie podatki, w tym podatek VAT.
8.2. W ramach Sklepu internetowego dostępne są następujące formy płatności:
8.2.1. płatności online za pośrednictwem serwisu PayPal, którego operatorem jest PayPal Holdings, Inc,
8.2.2. płatności online za pośrednictwem serwisu PayU, którego operatorem jest PayU S.A.,
8.2.3. płatność z wykorzystaniem karty kredytowej lub debetowej.
8.3. Skorzystanie z form płatności wskazanych w punkcie 10.1 może wymagać od Klienta zaakceptowania odrębnych od Regulaminu warunków świadczenia usług przez dostawców systemów płatności online. Usługi te są świadczone na rzecz Klienta niezależnie od świadczeń Sprzedawcy realizowanych na podstawie Regulaminu i Sprzedawca nie ponosi za nie odpowiedzialności.
8.4. Klient nie może łączyć różnych sposobów płatności dokonując zapłaty za zakupione Produkty lub Usługi cyfrowe objęte jednym Zamówieniem.
8.5. Zamówienia, które nie zostaną opłacone w ciągu 1 dnia od daty ich złożenia, zostaną automatycznie anulowane.
8.6. Za datę zapłaty Zamówienia uznaje się dzień zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku bankowym Sprzedawcy.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY O DOSTARCZENIE PRODUKTU CYFROWEGO LUB USŁUGI CYFROWEJ
9.1. Klient będący Konsumentem co do zasady ma prawo odstąpić od Umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej w terminie 14 dni od
dnia zawarcia umowy, bez podania przyczyny.
9.2. Klient przyjmuje do wiadomości, że Produkty cyfrowe i Usługi cyfrowe stanowią treści cyfrowe w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta i w związku z tym Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej, o którym mowa w pkt
9.1 powyżej, jeżeli:
9.2.1. Produkt cyfrowy lub Usługa cyfrowa zostały dostarczone lub wykonane przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej na wyraźne żądanie Klienta,
9.2.2. Klient został poinformowany i przyjął do wiadomości przed rozpoczęciem świadczenia Usługi cyfrowej lub dostarczeniem Produktu cyfrowego, że po ich dostarczeniu lub wykonaniu Klient utraci prawo odstąpienia od Umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej.
9.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego drogą elektroniczną na adres e-mail: k.walczak@uwolnijemocje.pl.
9.4. W celu odstąpienia od Umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od Umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
9.5. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej Sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany przez Klienta o decyzji o skutecznym wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej. Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji.
9.6. Niezależnie od postanowień pkt 9.2. Sprzedawca może dobrowolnie przyznać Klientowi prawo zwrotu Produktu Cyfrowego lub Usługi Cyfrowej, z obowiązkiem zwrotu uiszczonej, ze względu na brak satysfakcji Klienta w stosunku do tego Produktu Cyfrowego lub Usługi Cyfrowej. Możliwość taka dotyczy jednak wyłącznie Produktów Cyfrowych i Usług Cyfrowych wyraźnie wskazanych przez Sprzedawcę.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTU FIZYCZNEGO
10.1. Klient ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży Produktu fizycznego w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu fizycznego wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient lub osoba trzecia wskazana przez Klienta (inna niż przewoźnik) weszła w posiadanie Produktu fizycznego.
10.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu fizycznego Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od tej Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego drogą elektroniczną na adres e-mail: k.walczak@uwolnijemocje.pl.
10.3. Klient może w tym celu skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od Umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
10.4. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu fizycznego, wystarczy, aby Klient przesłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od tej Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od tej Umowy.
10.5. Sprzedawca nie ponosi kosztu zwrotu Produktu fizycznego.
10.6. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu fizycznego Sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności (z zastrzeżeniem kosztu, o którym mowa w pkt 10.5. powyżej), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany przez Klienta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu fizycznego. Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji.
10.7. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu fizycznego lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10.8. Produkt fizyczny powinien zostać przez Klienta odesłany lub przekazany Sklepowi niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sklep o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle Produkt fizyczny przed upływem terminu 14 dni. Zwroty powinny być kierowane na adres podwykonawcy Sprzedawcy, który obsługuje Sklep w zakresie zarządzania zwrotami i wysyłkami: Imker sp. z o.o., ul. Szczebrzeska 55a, 22-400 Zamość.
10.9. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu fizycznego wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu fizycznego.
10.10. Prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu fizycznego przez Klienta jest wyłączone w przypadku Umów, w których przedmiotem świadczenia jest:
10.10.1. Produkt fizyczny dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10.10.2. Produkt fizyczny ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia.
BRAK ZGODNOŚCI PRODUKTU LUB USŁUGI CYFROWEJ Z UMOWĄ
11.1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach
z Umową, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.
11.2. Jeżeli Produkt cyfrowy lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową, Konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z Umową, ale Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej z Umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
11.3. Jeżeli Produkt cyfrowy lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, wtedy gdy:
11.3.1. doprowadzenie do zgodności Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
11.3.2. Sprzedawca nie doprowadził Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową,
11.3.3. brak zgodności Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt cyfrowy lub Usługę cyfrową do zgodności z Umową,
11.3.4. brak zgodności Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania z żądania doprowadzenia do zgodności z Umową,
11.3.5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
11.4. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli Produkt cyfrowy lub Usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest istotny.
OPINIE
12.1. Sprzedawca umożliwia zamieszczenie w Sklepie opinii dotyczącej zakupionego Produktu lub Usługi cyfrowej.
12.2. Sprzedawca publikuje wszystkie opinie, tj. zarówno te pozytywne, jak i te negatywne, z zastrzeżeniem pkt 12.10.
12.3. Opinie mogą pochodzić od:
12.3.1. osoby, która dokonała zakupu Produktu lub Usługi cyfrowej,
12.3.2. osoby, która otrzymała Produkt lub Usługę cyfrową nieodpłatnie,
12.3.3. osoby, która korzystała z Produktu lub Usługi cyfrowej,
12.3.4. osoby, która otrzymała Produkt na zasadzie barteru, tj. w zamian za inny produkt lub usługę danej osoby.
Jeżeli z treści zamieszczonej opinii wynika, że osoba, którą ją zamieściła nie dokonała zakupu Produktu lub Usługi cyfrowej, nie otrzymała Produktu lub Usługi cyfrowej nieodpłatnie, w żaden sposób nie korzystała z Produktu lub Usługi cyfrowej lub nie otrzymała Produktu lub Usługi cyfrowej na zasadzie barteru, Sprzedawca ma prawo usunąć zamieszczoną opinię, z tym jednak zastrzeżeniem, że przed usunięciem opinii Sprzedawca zwróci się do osoby, która ją zamieściła (o ile jest to możliwe), z prośba o potwierdzenie jednego ze zdarzeń, o których mowa w niniejszym punkcie.
12.4. Opinie nie są sponsorowane i są w pełni niezależne od wszelkich stosunków prawnych, które łączą Sprzedawcę z Klientem.
12.5. Sprzedawca umożliwia samodzielne pozostawienie opinii przez Klientów za pośrednictwem dostępnego na Stronie formularza.
12.6. Sprzedawca może opublikować na Stronie opinie otrzymane od Klientów w inny sposób niż za pośrednictwem formularza, o którym mowa w pkt 12.5, a w szczególności opinie otrzymane drogą mailową.
12.7. Opinie weryfikowane są pod kątem zgodności z Regulaminem.
12.8. Weryfikacja zamieszczanych opinii polega w szczególności na weryfikacji danych osoby zamieszczającej opinię z danymi osób, które zakupiły Produkt lub Usługę cyfrową, otrzymały Produkt lub Usługę cyfrową nieodpłatnie lub na zasadzie barteru, lub które mogły w inny sposób korzystać z Produktu lub Usługi cyfrowej (o ile Sprzedawca jest w stanie to ustalić).
12.9. Opinie publikowane są w niezmienionej postaci, tzn. nie dokonuje się edycji lub redakcji treści opinii, z zastrzeżeniem pkt 12.10.
12.10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo, w najszerszym dopuszczalnie prawem zakresie, do modyfikowania lub usuwania, w całości bądź w części, poszczególnych opinii, gdy opinia:
12.10.1. jest sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, w szczególności jest obraźliwa, zawierająca groźby, zniesławiająca, obsceniczna, pornograficzna, zawierająca lub nawołująca do mowy nienawiści, rasistowska, dyskryminująca, oszczercza lub propagująca przemoc,
12.10.2. narusza lub ogranicza prawa osób trzecich, a w szczególności narusza prawa autorskie, znaki towarowe, inne prawa własności intelektualnej lub prawo do wizerunku,
12.10.3. jest nieprawdziwa lub wprowadzająca,
12.10.4. zawiera informacje poufne lub dane osobowe,
12.10.5. zawiera techniczne szkodliwe elementy, takie jak wirusy lub robaki komputerowe inne potencjalnie szkodliwe programy lub pliki,
12.10.6. zawiera osadzone linki do zewnętrznych stron internetowych,
12.10.7. wymaga usunięcia z powodu orzeczenia sądu lub innego organu,
12.10.8. wymaga usunięcia z powodu nakazu zaprzestania działań wobec
strony trzeciej,
12.10.9. dotyczy wycofanego Produktu lub Usługi cyfrowej.
12.11. Wszelką odpowiedzialność za opinie ponoszą osoby zamieszczające opinie.
12.12. Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść opinii, w tym za wszelkie roszczenia Klientów lub osób trzecich spowodowane lub związane z zamieszczonymi opiniami.
12.13. Opinie nie mogą naruszać powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz praw osób trzecich.
REKLAMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW FIZYCZNYCH
13.1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt fizyczny zgodny z Umową sprzedaży Produktu fizycznego. W przypadku braku zgodności Produktu fizycznego z Umową, Sprzedawca ponosi ustawową odpowiedzialność zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta.
13.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu fizycznego z Umową, jeżeli Klient, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu fizycznego odbiega od wymogów zgodności Produktu fizycznego z Umową, oraz wyraźnie i odrębnie Klient zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu fizycznego.
13.3. Reklamacje można składać:
13.3.1. na piśmie na adres podwykonawcy Sprzedawcy, który obsługuje Sklep w zakresie zarządzania reklamacjami: Imker sp. z o.o., ul. Szczebrzeska 55a, 22-400 Zamość,
13.3.2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: k.walczak@uwolnijemocje.pl.
13.4. Jeżeli Produkt fizyczny jest niezgodny z Umową, Klient może:
13.4.1. żądać naprawy lub wymiany Produktu fizycznego. Wtedy:
13.4.1.1. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu fizycznego z Umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Produktu fizycznego do zgodności z Umową,
13.4.1.2. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Produktu fizycznego w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając specyfikę Produktu fizycznego oraz cel, dla którego Klient go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
13.4.1.3. Klient nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Produktu fizycznego, który następnie został wymieniony.
13.4.2. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny Produktu fizycznego albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
13.4.2.1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu fizycznego do zgodności z Umową, jeżeli zarówno wymiana, jak i naprawa tego Produktu fizycznego są niemożliwe, albo wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy;
13.4.2.2. Sprzedawca nie dokonał naprawy lub wymiany Produktu fizycznego w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta;
13.4.2.3. Produkt fizyczny jest nadal niezgodny z Umową, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić ten Produkt fizyczny do zgodności z Umową;
13.4.2.4. brak zgodności Produktu fizycznego z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny Produktu fizycznego albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków określonych w pkt. 13.4.1. powyżej;
13.4.2.5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi Produktu fizycznego do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
13.5. Klient nie może odstąpić od Umowy z powodu niezgodności Produktu fizycznego z Umową, jeżeli niezgodność Produktu fizycznego z Umową jest nieistotna. Domniemywa się, że niezgodność Produktu fizycznego z Umową sprzedaży Produktu fizycznego jest istotna.
13.6. W przypadku wykonywania uprawnień wynikających z niezgodności Produktu fizycznego z Umową — o ile Sprzedawca uzna to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji - Klient zobowiązany jest na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Produkt fizyczny pod wskazany powyżej adres pocztowy.
13.7. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy do reklamacji w ww. terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację.
13.8. Sprzedawca odpowiada z tytułu braku zgodności Produktu fizycznego z Umową, jeżeli niezgodność Produktu fizycznego z Umową zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Klientowi Produktu fizycznego.
REKLAMACJE DOTYCZĄCE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
14.1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
14.2. Klient może powiadomić nas o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: k.walczak@uwolnijemocje.pl.
14.3. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem serwisu Sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości.
14.4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
15.1. Sprzedawca informuje, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
15.2. Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej.
15.3. Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej.
15.4. Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
15.5. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
15.6. Postanowień niniejszego pkt. 15 nie stosuje się do osób, o których mowa w pkt. 1.4. zdanie drugie Regulaminu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
16.1. Klient może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdej chwili przez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość.
16.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z ważnych powodów, tj. w przypadku:
16.2.1. konieczności dostosowania Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu,
16.2.2. konieczności dostosowania działalności Sprzedawcy do nakazów,
orzeczeń, postanowień lub wytycznych wynikających z decyzji właściwego w zakresie działalności Sprzedawcy organu administracji publicznej wpływającej na wzajemne prawa i obowiązki określone w Regulaminie lub orzeczenia sądowego znajdującego zastosowanie w zakresie działalności Sprzedawcy wpływającego na wzajemne prawa i obowiązki określone w
Regulaminie,
16.2.3. zmiany zasad świadczenia usług drogą elektroniczną — przy czym zmiany te nie będą wiązać się z jakimikolwiek obowiązkowymi kosztami po stronie konsumenta,
16.2.4. zmiana warunków technicznych usług świadczonych drogą elektroniczną,
16.2.5. zmiany sposobu zawierania Umowy o dostarczenie Produktu Cyfrowego lub Usługi Cyfrowej albo Umowy sprzedaży Produktów fizycznych.
16.3. Sprzedawca poinformuje Klienta o zmianie Regulaminu z odpowiednim wyprzedzeniem, tj. nie później niż na 14 dni przed wejściem w życie zmian Regulaminu. Dalsze korzystanie przez Klienta ze Strony internetowej oraz dalsze świadczenie przez Sprzedawcę jakichkolwiek usług będzie uzależnione od akceptacji zmian Regulaminu, z zastrzeżeniem pkt 16.4. poniżej.
16.4. Wszystkie Zamówienia złożone przez Klienta przed dniem wejścia w życia nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania Zamówienia przez Klienta.
16.5. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami i przedsiębiorcami na prawach Konsumenta jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
16.6. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
16.7. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
16.8. Regulamin w obecnym brzmieniu obowiązuje od dnia 29 maja 2025 r.
Załącznik nr 1 do Regulaminu - Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Onesta Live sp. z o.o.
al. Zwycięstwa 241/13, 81-521 Gdynia, PolskaImię i nazwisko konsumenta
Adres konsumenta
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27) odstępuję od umowy zawartej w dniu ****____**** na odległość*/poza lokalem przedsiębiorstwa* bez podania przyczyny.
Towar zwrócę stosownie do postanowień umowy.
Proszę o zwrot ceny towaru na konto*______________________________ / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar.*
_________________________ podpis konsumenta
*Niepotrzebne skreślić
Załącznik: dowód zakupu*/umowa* (zalecane)